Hollywood

28 mei 2016 - Los Angeles, California, Verenigde Staten

Hay!

Nadat we deze ochtend nog langs de vijf painted ladies gereden zijn in San Francisco, besloten we om de snelweg te mijden en langs de kust naar Los Angeles te rijden. We kregen mooie zichten over de zee, maar al snel zagen we dat deze weg 4u (en 200km) langer zou duren, dus namen we uiteindelijk dan toch maar de snelweg. Het was de laatste, maar ook wel meest vermoeiende rit van onze prachtige huwelijksreis. Op 50km van ons hotel begon het al drukker te worden en al snel bevonden we ons in de stroom auto's richting Hollywood Boulevard. Omdat we nog een voucher hadden die we moesten inwisselen voor een GoLosAngeles card (waarmee we heel wat attracties aan goedkope prijzen kunnen doen), moesten we nog langs Hollywood&Highland (een shoppingcenter), in het midden van de boulevard! Het leek ons een onmogelijke opdracht om hier parking te vinden, dus gingen we maar onmiddellijk naar het hotel. Van daaruit wandelden we dan 45minuten terug naar het shoppingcenter om onze kaarten op te halen. Nadien kuierden we nog wat rond op de bekendste boulevard van Hollywood. Allerlei rare figuren en look-a-likes proberen de mensen te entertainen.

Morgenvroeg gaan we walvissen spotten en in de namiddag brengen we een bezoekje aan het waterpretpark Knott's Soak City, als het weer het toelaat natuurlijk.

Slaapwel!

1. Heidi:
    29 mei 2016
    Nu nog wat genieten van jullie laaste dagen, iets om nooit meer te vergeten!!