Las Vegas - the sequel

23 mei 2016 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

Shoppen in Las Vegas, het hoort ook bij de belevenis en daarom vertrokken we deze ochtend naar de Premium Outlet winkels in Downtown Vegas (want ja, de nieuwe collectie is toch ook nog wat te duur voor ons;) ). Heel wat winkels met sterk afgeprijsde artikelen, en toch maar 1 iets kopen, dat is kunnen!

Om 15u konden we inchecken in ons nieuw hotel voor vanavond, New York New York. Een hotel met vanbinnen straatjes zoals in New York en zelfs een rollercoaster die door het gebouw raast! Nadat we de koffers naar de kamer gebracht hadden, gingen we nog even luieren aan het zwembad.

's Avonds besloten we om nog eens The Strip af te wandelen en de show te gaan bekijken in het hotel Treasure Island. Onderweg gingen we ook nog eens binnen in andere hotels, zoals Paris, Ceasar's Palace, Bellagio... In Flamingo gingen we ook eens gokken. En gokverslaafd zoals we zijn, moesten we toch eerst eens iemand aanspreken over de werken van zo'n 'one-armed-bandit'. We zouden maximum 5 dollar vergokken, want uiteindelijk weet je dat je het toch kwijt bent, maar in Las Vegas moet je gewoon eens gespeeld hebben. Vol goede moed stopten we het eerste dollar biljetje in de machine. In nog geen seconde was het geld al vergokt. Dan maar eens naar een andere machine en terwijl Kevin op zoek ging om dollars te wisselen, drukte ik op de knop en... ja hoor, het grote lot gewonnen...Of beter gezegd, toch 6 dollar. Daarna speelden we nog enkele keren tot we breakeven waren, zo hadden we toch eens kunnen spelen, en dan nog gratis! Nadien liepen we door naar Treasure Island, maar de show bleek afgelast. Moe maar voldaan keerden we te voet terug naar ons hotel.

Morgen hebben we weer een lange rit voor de boeg, 700 km  naar Yosemite National Park. Wat zal het contrast groot zijn met vandaag!

1. Angeline:
    24 mei 2016
    wat superleuk om dit allemaal te lezen ! herinneringen van 20 jaar geleden komen spontaan terug !
  2. Marc Olivier:
    24 mei 2016
    Ziet er allemaal fantastisch uit !! Goeie reis naar Yosemite National Park.
  3. Heidi:
    24 mei 2016
    Op naar nieuwe ervaring, geniet ervan, hou ons op de hoogte
  4. Claeys ann:
    24 mei 2016
    Tof dit al te horen ziet er daar heel chic uit bij die Amerikanen en voorzichtig morgen 700 km is redelijk veel .