lange rit

17 mei 2016 - Grand Canyon Village, Arizona, Verenigde Staten

(BE tijd: 6u15) Vannacht weinig geslapen omdat we nog rondgereden hebben om een bank te vinden om de visa nog eens te testen. Het lukt nog steeds niet, maar nu kunnen we wel al geld afhalen met onze gewone bankkaart, gelukkig!
Om 6u opgestaan om vroeg te kunnen vertrekken naar de Grand Canyon, zo'n 780km verderop. We kwamen er aan rond 16u45. Eerst ingecheckt in het hotel om daarna nog eens te gaan kijken naar Matterpoint View. Morgen zullen we meer bekijken van de Grand Canyon.
Ons eerste avondmaal hebben we ook al achter de kiezen. En wat heeft Kevin gegeten...? Frieten natuurlijk! Dat belooft voor de volgende dagen :-p

Tot morgen!

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Angeline:
    18 mei 2016
    Goed om te horen dat jullie alweer wat geld hebben kunnen afhalen ! Dat is toch een geruststelling ! Geniet van de Grand Canyon en veel foto's nemen hé !
  2. Heidi:
    18 mei 2016
    Gelukkig is da in orde, toch nog eens proberen zeggen ze in de bank, eerst proberen met 1000e, da ga geweigerd worden, dan ander bedrag onder 625e,
    Geniet er verder van, en verl foto's trekken , en zorg goed voor elkaar
  3. Heidi:
    18 mei 2016
    Mo frieten, da eet hij toch nie graag
    Slaap nu maar goed, dan op naar de volgende bestemming, en veel foto's trekken, zorg goed voor elkaar
  4. Marc Olivier:
    Mooie foto van de Grand Canyon. Pas maar op van de indianen