slecht begin

16 mei 2016 - Los Angeles, California, Verenigde Staten

Deze ochtend vroeg naar Zaventem vertrokken. We zagen het volledig zitten! De vlucht naar Londen verliep vlot. In Londen zelf kwamen we per ongeluk op de transferbus van de business class terecht, waardoor we heel wat tijd gewonnen hadden. Bij de controle lukte het echter niet om Kevins ticket in te scannen waardoor we een nieuw ticket moesten laten printen bij American. Na 50min! wachten was dit gelukt, maar door dat tijdverlies moesten we toch nog lopen om de vlucht te halen. We waren gelukkig nog op tijd. 10u30 en enkele films later, landden we in Los Angeles. Na het lange wachten bij de controle, hadden we snel onze bagage gevonden. We haalden de auto op en reden naar het hotel. Maar daar begon het. We wilden met visa betalen, maar mijn pincode was zogezegd ongeldig. Geld afhalen lukt ook niet, terwijl we hem wel opengesteld hadden voor Amerika. Voorlopig hebben we nog 100 dollar op zak, maar daar zullen we niet ver mee komen. We hopen dat bnp snel met een oplossing komt, anders wordt dit een rampzalige honeymoon... To be continued!