Battleship

1 juni 2016 - Los Angeles, California, Verenigde Staten

Hello there!

Deze post typ ik vanuit de luchthaven in LA, dus spijtig genoeg betekent dit het einde van een prachtige reis.
Vanochtend hebben we nog door Beverly Hills gereden, op zoek naar celebrities en hun woningen. We hebben geen bekende mensen gezien en hun huizen zijn goed afgeschermd met camera's en bewakers.
In de namiddag bezochten we het gevechtsschip USS Iowa. Een reuzegroot schip dat nog tot 2012 actief was.
Daarna reden we richting Avis om de auto terug te brengen. Van daaruit gingen we met de bus naar LAX. Het inchecken verliep vlot, maar toen bleek dat onze koffers niet rechtstreeks naar Brussel gingen. Opnieuw moeten aanschuiven om dit te laten wijzigen want met maar 2u overstaptijd in Londen ging het niet haalbaar zijn om de koffers op te halen en opnieuw in te checken. Na een telefoontje was het opgelost en mochten we de bagage ook inchecken. En ze wogen niet te veel (ook al wogen ze een stuk meer dan op de heenreis)!
Binnen 12u zetten we opnieuw voet op Belgische bodem.
Bedankt aan iedereen die de blog volgde en voor alle reacties!

Op naar een volgende reis!