Als een filmster

30 mei 2016 - Los Angeles, California, Verenigde Staten

Deze ochtend hadden we een reservatie voor een studio tour bij Warner Bros Hollywood (onder meer bekend van Jurassic Parc, Friends, Harry Potter...). Met een klein busje kwamen we langs de sets van bekende films en series. Dit was een van de meest bangelijke momenten van de hele reis! Je kon lopen waar de grootste filmsterren hebben gelopen, langs de brandladders waar Spiderman ondersteboven zijn vriendin een kus gaf naar het huis waar Pretty Little Liars gefilmd werd. De sorteerhoed van Harry Potter opzetten en langs de Batmobiel van Batman wandelen. Schitterend gewoon!

In de namiddag hadden we een begeleide rondwandeling in Hollywood. Langs de Walk of Fame liepen we naar het Dolby Theatre waar de oscars worden uitgereikt. We brachten ook een bezoek aan het Chinees Theater waar er vooraan tegels liggen met hand- en voetafdrukken van acteurs en actrices.

Na de rondleiding trokken we naar Madame Tussauds waar we op de foto gingen met onder meer Rihanna, Daniel Craig en enkele Marvel heroes.

's Avonds hadden we tickets voor de baseball match van de Detroit Tigers tegen de Los Angeles Angels. Als twee leken keken we naar de wedstrijd. Oei, waarom klappen ze nu, of, waarom staan ze recht, waren maar enkele van onze veelgebruikte zinnen van tijdens de wedstrijd. We snapten er gewoonweg niets van, maar er was een leuke sfeer en zo hadden we het toch ook eens meegemaakt!

Spijtig genoeg hebben we de koffers al opnieuw gemaakt voor onze terugreis. Morgenochtend zullen we nog wat rondrijden in LA, langs Beverly Hills, en een oorlogsschip bezoeken, maar dan zullen we toch om 19u45 (4u45 Belgische tijd) op het vliegtuig moeten stappen richting België. Back to reality. Maar één ding weten we zeker, dit was onze eerste, maar zeker niet onze laatste keer in Amerika!

Tot de volgende post! (waarschijnlijk vanuit al vanuit Roeselare...)

1. Heidi:
    31 mei 2016
    Dat had ik wel gedacht dat jullie da nog gaan doen, tot morgen!!!