Dubai - vervolg dag 1

14 januari 2017 - Dubai, Verenigde Arabische Emiraten

Na het slaapuurtje van Kevin, (ik kon niet slapen door die o zo leuke verstopte neus), gingen we het hotel verkennen en iets zoeken om te eten. Het zwembad is niet groot, maar welk leuk als verfrissing als het hier eens warm wordt. Voorlopig is het zelfs net warm genoeg met lange broek en t-shirt. De sterke wind slaat ons om de oren. We zoeken de poolbar, want daar kan je een snack eten. We zien echter alleen maar een tafel met wit laken met daarvoor een hotelbediende. Kevin vraagt hem waar de poolbar is, waarop de man zegt 'hier' en hij duwt een blad in onze handen met 5 keuzes op. We beslisten om binnen toch nog maar een kijkje te nemen.
Daar ontdekten we het buffetrestaurant. Uiteindelijk nogal duur voor lauw/koud eten, maar we hadden onze maag kunnen vullen.
Omdat het te koud was om aan het zwembad te vertoeven, gingen we langs de kamer om wat spullen op te halen en de metro te nemen naar het centrum.
Veel verder dan de kamer zijn we niet geraakt. Kevin had de tv op gezet en keek naar een film, want ik was in slaap gevallen op bed. Die lange vlucht begon toch zijn tol te eisen.
Na de film wilden we de trein naar the Mall of Emirates nemen, maar als we buiten waren, zagen we het niet meer zitten om nog zo ver te wandelen.
In een supermarkt in de buurt kochten we dan maar ons avondeten. Ik een jumbo croissant met een pot Nutella (made in Polen?!), Kevin een pizzabaguette en een hamburger.
Terug op de hotelkamer duurde het niet lang voordat Kevin in slaap viel, als eerste! Wat echt wel nooit gebeurd! Niet veel later volgde ik ook naar Arabisch dromenland. Ter info, toen was het rond 20u (17u in België!).
Zondag hopelijk wat minder moe;)

1. Angeline:
    16 januari 2017
    Super leuk om dit te lezen !! Veel plezier met jullie drietjes :-) !