Rustige dag

20 mei 2016 - Zion National Park, Utah, Verenigde Staten

Aangezien we nog maar een deeltje van Bryce Canyon bezocht hadden, reden we deze ochtend opnieuw het nationaal park in. Aan het einde van de route kon je een wandeling doen naar het hoogste punt van Bryce Canyon. Gekleed in een T-shirt en met korte broek stapten we uit de auto...om even snel terug in de auto te springen om een lange broek aan te trekken. De gure wind floot ons om de oren. Gewapend met nu een lange broek, jas en handschoenen, vertrokken we voor de korte wandeling. We werden beloond met prachtige verzichten!

Na deze trail gedaan te hebben, vertrokken we naar het volgende hotel in Hurricane. Hier zullen we twee nachten verblijven. Van hieruit zullen we Zion National Park bezoeken. Omdat we al rond de middag in het stadje aankwamen, hadden we tijd zat om de buurt eens te verkennen. Enkele mijlen verder bezochten we ook het stadje St. George. De rest van de dag wandelden we op het gemak wat rond. Het vroege opstaan en het tijdverschil begint toch een beetje zijn tol te eisen. Gelukkig kunnen we morgenochtend toch wat langer blijven liggen, want het nationaal park bevindt zich vlakbij.

Tot morgen!